filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: ADC42339
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
100
Filet interior (mm)
M20 x 1,5
Greutate (în kg)
0,5
Tip filtru
Filtru conducta
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
KAGER
KAGER
KAGER
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
STELLOX
ASHIKA
JAPKO
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOLBENSCHMIDT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OEM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
ASHUKI
ASHUKI
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
MECAFILTER
BOSCH
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
KAISHIN
JAPANPARTS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
GOODWILL
GOODWILL
GOODWILL
MULLER FILTER
FI.BA
FI.BA
COOPERSFIAAM FILTERS
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
LYNXauto
NPS
MISFAT
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC Filter
AMC Filter
MDR
FRAM
PARTS-MALL
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
ALCO FILTER
SCT Germany
QH Talbros
MANN-FILTER
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.