filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: ADC42318
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,276
Tip filtru
Filtru conducta
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KOSHIMO
STELLOX
STELLOX
MAGNETI MARELLI
MEYLE
ASHIKA
MEYLE
JAPKO
UFI
UFI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MAPCO
MAPCO
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OEM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
ASHUKI
CHAMPION
COMLINE
COMLINE
COMLINE
COMLINE
ASHUKI
OPEN PARTS
MULLER FILTER
FI.BA
MULLER FILTER
KAISHIN
JAPANPARTS
GOODWILL
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
COOPERSFIAAM FILTERS
FRAM
FRAM
NPS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
LYNXauto
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MITSUBISHI
AMC Filter
AMC Filter
MDR
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
PATRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
QH Talbros
MANN-FILTER
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.