filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WF8080
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
175
Diametru exterior
70
Tip filtru
Filtru conducta
Diametru admisie [mm]
8
Diametru evacuare [mm]
8
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DELPHI
UFI
UFI
UFI
UFI
MOTOKOV
MERIT
TEHO
CROSLAND
TS-UNION
MOTOKOV
BLUE PRINT
BLUE PRINT
MOTOKOV
BLUE PRINT
MOTOKOV
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
BALDWIN
BALDWIN
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MOTOKOV
MOTORCRAFT
MECAFILTER
BOSCH
MOTOKOV
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
BOSCH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VIC
LUCAS ELECTRICAL
DELPHI
DELPHI
TJ FILTERS
FILTRAK
COOPERS
CHAMP
CHAMP
AC
AC
AC
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
CHAMP
CHAMP
FRAM
MOTOKOV
MOTOKOV
UNIPART
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KNECHT
CHAMPION
CHAMPION
SOLO
AMC Filter
AMC Filter
MOTOKOV
MOTOKOV
MAZDA
MAZDA
POWERPART
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
MOTOKOV
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MOTOKOV
MOTIP
OEM
MANN-FILTER
MOTOKOV
MOTOKOV
GUD FILTERS
REMKAFLEX
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.