filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 33167FE
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Forma
circular
Înaltime [mm]
112
Diametru [mm]
65
Diametru interior 1 [mm]
13,5
Diametru interior 2 [mm]
13,5
Incarcare date...
PORSCHE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CLAAS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CLAAS
CLAAS
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
CROSLAND
IVECO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FOMOCO
STEYR
IVECO
UFI
UFI
DEUTZ-FAHR
UFI
IVECO
SCANIA
OEM
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
STEYR
CROSLAND
STEYR
DONIT FILTER
FORD
IHC
IHC
IHC
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
TEHO
EVOBUS
BOSCH
BOSCH
ACDelco
ACDelco
PBR
COOPERS
TEHO
MANN-FILTER
MOTORCRAFT
MANN-FILTER
FRAM
PURFLUX
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MECAFILTER
HENSCHEL
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
BOSCH
BOSCH
TJ FILTERS
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
DELPHI
KNECHT
KNECHT
CHAMPION
CHAMP
CHAMP
CHAMP
DELPHI
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
TECNOCAR
BOSCH
DONALDSON
HENSCHEL
BALDWIN
BOSCH
BOSCH
FILTRON
HENSCHEL
QUINTON HAZELL
DEUTZ-FAHR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.