filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: KX 44D
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru simering [mm]
13,4
Diametru 4 [mm]
13,4
Diametru interior 1 [mm]
13,4
Înaltime 1 [mm]
131
Înaltime [mm]
145
Diametru [mm]
84,5
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SAME
O & K
POCLAIN
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
BOSCH
BOMAG
KAELBLE
FAUN
CROSLAND
ATLAS COPCO
THERMO KING
THERMO KING
HANOMAG HENSCHEL
DEUTZ
IVECO
DEUTZ
DEUTZ
IVECO
DEUTZ
DEUTZ
VTE
VTE
DEUTZ
IVECO
CLAAS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
POCLAIN
UFI
VOLVO
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
VOLVO
UFI
ATLAS COPCO
MASSEY-FERG-HANOMAG
CASE IH
CASE IH
IHC
CASE IH
IHC
MONARK
CASE IH
KAELBLE
CROSLAND
TALBOT
KAELBLE
FAUN
FAUN
KOLBENSCHMIDT
FORD
POCLAIN
HANOMAG HENSCHEL
STEYR
ROVER
LIEBHERR
HANOMAG HENSCHEL
HANOMAG HENSCHEL
DEUTZ
DEUTZ
STEYR
DEMAG
LIEBHERR
DELPHI
DELPHI
OEM
DELPHI
DELPHI
VOLVO
GMC
KRUPP
BUESSING
BUESSING
BUESSING
FIAT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
COLES
BOSCH
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
BOSCH
DEUTZ
GMC
ACDelco
ACDelco
PBR
KAYSER
A.P.
COOPERS
FIAT
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
PURFLUX
DEUTZ
FRAM
POCLAIN
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MECAFILTER
PUROLATOR
BALDWIN
BALDWIN
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
FLEETGUARD
BOSCH
BOSCH
COOPERS
OEM
CHAMP
A.P.
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
TECNOCAR
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
MANN-FILTER
PUROLATOR
FILTRON
BOSCH
FILTRON
PUROLATOR
DEUTZ
DEUTZ
SOFIMA
SOFIMA
SCHLÜTER
SCHLÜTER
DEUTZ
HANOMAG HENSCHEL
ZETTELMEYER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.