filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: KC 20
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Cod articol al dispozitivului special recomandat
14kt
Diametru interior 2 [mm]
62
Diametru simering [mm]
72
Diametru carcasa [mm]
76
Înaltime [mm]
80
Filet de conectare
M16x1,5
Incarcare date...
FRAD
DEUTZ
KRAMER
DUCATI MOTORCYCLES
DUCATI MOTORCYCLES
LOSENHAUSEN
KAELBLE
DEUTZ
DEUTZ
DEUTZ
IVECO
DEUTZ
DEUTZ
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
RUGGERINI
LOMBARDINI
O & K
UFI
UFI
SAME
UFI
UFI
DEUTZ
MONARK
WIX FILTERS
INGERSOLL-RAND
SAME
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
SLANZI
CLARK
ATLAS WEYHAUSEN
ATLAS WEYHAUSEN
ATLAS WEYHAUSEN
ATLAS WEYHAUSEN
VTE
VTE
VTE
DEMAG
KOLBENSCHMIDT
CROSLAND
HATZ
DEUTZ
TEHO
RENAULT
LIEBHERR
LIEBHERR
OEM
VOLVO
ATLAS COPCO
A.P.
COOPERS
COOPERS
BALDWIN
PBR
PBR
PBR
COMPAIR
PURFLUX
CLEAN FILTERS
FORD
MOTORCRAFT
MECAFILTER
PUROLATOR
MOTORCRAFT
FLEETGUARD
FLEETGUARD
SogefiPro
SogefiPro
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
OEM
FRAM
CHAMP
A.P.
ZETTELMEYER
BOSCH
TEHO
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
DONALDSON
FRAM
DEUTZ
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
DEUTZ
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.