filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: ST 6016
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
83
Dimensiune filet
M 16 X 1,5
Diametru 1 [mm]
78
Diametru 2 [mm]
62
Incarcare date...
FRAD
KRAMER
GUTBROD
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
STILL
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
KRAMER
DEMAG
LOSENHAUSEN
KAELBLE
LIGIER
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
KOLBENSCHMIDT
MANITOU
BOSCH
BOSCH
BOSCH
STILL
FORD
LOMBARDINI
UFI
UFI
LAMBORGHINI
UFI
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
LOMBARDINI
MONARK
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
VM
VTE
VTE
VTE
DEMAG
SULLAIR
SULLAIR
CROSLAND
HATZ
HATZ
SCHAEFF
SCHAEFF
TEHO
CASE IH
SULLAIR
LIEBHERR
FOMOCO
DYNAPAC
LIEBHERR
MANITOU
VOLVO
VOLVO
KNECHT
KNECHT
KNECHT
COOPERS
COOPERS
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
COMPAIR
COMPAIR
PURFLUX
PURFLUX
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
SogefiPro
COOPERS
SogefiPro
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MAHLE FILTER
CHAMP
CLEAN FILTERS
TEHO
FRAM
FRAM
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
OEM
WOODGATE
WOODGATE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
POCLAIN
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.