filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: G38
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Tip combustibil
motorina
Diametru exterior
98
Filet interior 1 [mm]
M20x1,5
Filet interior 2 [mm]
M36x1,5
Diametru 3 [mm]
65
Diametru 4 [mm]
72
Înaltime [mm]
138
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
YANMAR
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
BOSCH
BOSCH
AVA QUALITY COOLING
SUZUKI
SUZUKI
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
UFI
UFI
FEBI BILSTEIN
ASHIKA
ASHIKA
WIX FILTERS
MITSUBISHI
MEAT & DORIA
CLARK
CROSLAND
CROSLAND
ISUZU
TEHO
DELPHI
OPEL
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
OPEL
OPEL
A.L. FILTER
A.L. FILTER
COOPERS
BALDWIN
P.B.R.
PURFLUX
PURFLUX
NPS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MAZDA
MAZDA
MAZDA
PUROLATOR
VIC
TS-UNION
VIC
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DELPHI
FLEETGUARD
AB COMPONENTS
AB COMPONENTS
SogefiPro
LUBERFINER
CHAMP
OEM
HENGST FILTER
DELPHI
AMC Filter
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
NPS
MISFAT
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC Filter
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TEHO
FRAM
PUROLATOR
FILTRON
KANGNAM
MAZDA
MAZDA
TECNOCAR
TECNOCAR
MAZDA
MAZDA
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WOODGATE
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.