filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: E04
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru conducta
Tip combustibil
benzina
Diametru exterior 1 [mm]
83
Diametru exterior 2 [mm]
75
Diametru de montaj 1 /Diametru de montaj 2 [mm]
8 / 8
Înaltime [mm]
165
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
PEUGEOT
CITROËN
NISSAN
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
FEBI BILSTEIN
AUDI
ASHIKA
UFI
WIX FILTERS
MEAT & DORIA
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
ZASTAVA
RENAULT
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
TEHO
TEHO
CROSLAND
FORD
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CITROËN
FIAT
LANCIA
AUTODISTRUBUTION
FORD
FORD
P.B.R.
P.B.R.
A.L. FILTER
TECNOCAR
TECNOCAR
BALDWIN
OEM
MISFAT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
PURFLUX
PURFLUX
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
JAPANPARTS
DELPHI
DELPHI
FLEETGUARD
CHAMP
AB COMPONENTS
DELPHI
SogefiPro
LUBERFINER
FRAM
FRAM
BIG FILTER
PUROLATOR
ROVER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
NIPPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
NPS
AMC Filter
ROVER
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WIX FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.