filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: DN 260
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
77
Dimensiune filet
M 16 X 1,5
Înaltime [mm]
88
Incarcare date...
GUTBROD
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
KRAMER
DEMAG
LOSENHAUSEN
CATERPILLAR
DEUTZ-FAHR
KAELBLE
KHD
KHD
DEUTZ-FAHR
KHD
DEUTZ-FAHR
O & K
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
O & K
FORD
RUGGERINI
LOMBARDINI
O & K
HAMM
UFI
SAME
UFI
KHD
LOMBARDINI
VOLVO
KHD
JCB (BAMFORD)
WIX FILTERS
INGERSOLL-RAND
INGERSOLL-RAND
HAMM
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
CLARK
BOBCAT
VM
DEMAG
SULLAIR
SULLAIR
CROSLAND
AGRIA
INGERSOLL-RAND
INGERSOLL-RAND
TEHO
CASE IH
SULLAIR
LIEBHERR
IVECO
O & K
VOLVO
VOLVO
ATLAS COPCO
AP
COOPERS
COOPERS
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
PURFLUX
OEM
MOTORCRAFT
MECAFILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
DEUTZ-FAHR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
AGRIA
MANN-FILTER
ACDelco
POCLAIN
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.