filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: V42-0008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
60
Diametru interior [mm]
19,5
Diametru exterior
67
Diametru exterior 1 [mm]
80
Incarcare date...
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
KAGER
KAGER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
UFI
UFI
MAXGEAR
UFI
UFI
FEBI BILSTEIN
ASHIKA
ASHIKA
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
VAICO
MEAT & DORIA
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
SWAG
MAPCO
TOPRAN
CITROËN
CITROËN
P.B.R.
P.B.R.
PURFLUX
PURFLUX
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KLAXCAR FRANCE
MULLER FILTER
MULLER FILTER
MULLER FILTER
UNICO FILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
IPS Parts
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMPION
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
TECNOCAR
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FILTRON
FILTRON
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
OEM
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.