filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: FC-501S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru conducta
Lungime [mm]
88
Diametru exterior
52,3
Diametru 1/Diametru 2 [mm]
IN/OUT: 8
Incarcare date...
ASHUKI
BOSCH
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
UFI
UFI
UFI
HYUNDAI
PIERBURG
ISUZU
MEAT & DORIA
ISUZU
ISUZU
ISUZU
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
TECNOCAR
ASHUKI
MECAFILTER
PURFLUX
PUROLATOR
UNION
PUROLATOR
VIC
VIC
OEM
ALCO FILTER
AL-KO
ALCO FILTER
DELPHI
MAGNETI MARELLI
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
QUINTON HAZELL
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
KAVO PARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MAHLE FILTER
KNECHT
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMPION
NPS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MITSUBISHI
ISUZU
MITSUBISHI
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
AMC Filter
DOYEN
AMC Filter
KAVO PARTS
MDR
CLEAN FILTERS
MDR
ASHUKI
AMC Filter
AMC Filter
KAVO PARTS
FILTRON
SOFIMA
SOFIMA
QUINTON HAZELL
MANN-FILTER
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.