filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: FC-225S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
116
Diametru exterior
71
Filet interior (mm)
IN: M14 X 1,5 / OUT:
Incarcare date...
BOSCH
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
ASHIKA
JAPKO
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
COMLINE
COMLINE
COMLINE
PUROLATOR
PUROLATOR
OEM
VIC
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MAGNETI MARELLI
SogefiPro
SogefiPro
UNION
QUINTON HAZELL
FRAM
QUINTON HAZELL
FRAM
QUINTON HAZELL
FRAM
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
KNECHT
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MDR
TOYOTA
PUROLATOR
FILTRON
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
AMC Filter
KAVO PARTS
AMC Filter
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
DOYEN
AMC Filter
KAVO PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.