filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 82 93 4043
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
117
Diametru exterior
57
Diametru exterior
62
Numar conexiuni
2
Greutate (în kg)
0,12
Tip filtru
Filtru conducta
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
KAGER
KAGER
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KOSHIMO
FORD
STELLOX
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
ASHIKA
JAPKO
UFI
FEBI BILSTEIN
MEYLE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAPCO
MASTER-SPORT
OEM
ISUZU
DENCKERMANN
DENCKERMANN
JC PREMIUM
JC PREMIUM
JC PREMIUM
TECNOCAR
MFILTER
BORG & BECK
CHAMPION
COMLINE
MECAFILTER
MISFAT
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
PURFLUX
BOSCH
KAMOKA
MULLER FILTER
FI.BA
FI.BA
FI.BA
JAPANPARTS
KAISHIN
AWM
FLEETGUARD
GOODWILL
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
COOPERSFIAAM FILTERS
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
DELPHI
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
LYNXauto
LYNXauto
CLEAN FILTERS
MDR
ASHUKI
ASHUKI
NPS
AMC Filter
1A FIRST AUTOMOTIVE
PARTS-MALL
PATRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
SOFIMA
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
WIX FILTERS
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.