filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 70 92 6336
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
80
Diametru exterior
65
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,100
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
ASHUKI
OPEL
KAGER
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
PEUGEOT
CITROËN
TOPRAN
MASTER-SPORT
STELLOX
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ASHIKA
JAPKO
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
UFI
MEYLE
MAPCO
ASAM
OEM
MASTER-SPORT
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
AUTOMEGA
OPEL
SAAB
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
DENCKERMANN
JC PREMIUM
JC PREMIUM
BORG & BECK
FRAM
FRAM
PURFLUX
CHAMPION
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
SAKURA Automotive
COMLINE
OPEN PARTS
UNICO FILTER
MECAFILTER
MISFAT
KAMOKA
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
KAISHIN
JAPANPARTS
KLAXCAR FRANCE
OPTIMAL
GOODWILL
MGA
FI.BA
FRIGAIR
MULLER FILTER
MECAFILTER
DELPHI
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
FIL FILTER
FIL FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
CHAMPION
LYNXauto
ALCO FILTER
FIL FILTER
MDR
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
FILTRON
PATRON
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QH Talbros
NPS
SOFIMA
SCT Germany
AMC Filter
STARLINE
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.