filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 40 91 7637
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
80
Lungime [mm]
138
Diametru exterior
55
Diametru exterior
59
Material
otel
Greutate (în kg)
0,126
Tip filtru
Filtru conducta
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
KAGER
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
KOSHIMO
TOPRAN
STELLOX
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
UFI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
OEM
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MASTER-SPORT
MEYLE
MEYLE
MAPCO
ASAM
OPEL
VAUXHALL
DENCKERMANN
JC PREMIUM
JC PREMIUM
TECNOCAR
MFILTER
MFILTER
BORG & BECK
COMLINE
CHAMPION
MECAFILTER
MISFAT
COMLINE
OPEN PARTS
DELPHI
MECAFILTER
PURFLUX
KAMOKA
MULLER FILTER
FI.BA
KLAXCAR FRANCE
MGA
GOODWILL
GOODWILL
UNICO FILTER
SAKURA Automotive
COOPERSFIAAM FILTERS
FRAM
HENGST FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
CLEAN FILTERS
1A FIRST AUTOMOTIVE
PATRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
WILMINK GROUP
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.