filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 30 92 2520
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
186
Diametru exterior
83
Filet interior (mm)
M16 x 1,5
Greutate (în kg)
0,481
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUDI
AUDI
AUDI
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MEYLE
MEYLE
TOPRAN
KAGER
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
KOSHIMO
STELLOX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
UFI
MAXGEAR
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
OEM
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
AUDI
DENCKERMANN
JC PREMIUM
CHAMPION
CHAMPION
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
CLEAN FILTERS
COMLINE
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
KAMOKA
KLAXCAR FRANCE
MGA
UNICO FILTER
MULLER FILTER
SAKURA Automotive
COOPERSFIAAM FILTERS
MECAFILTER
HENGST FILTER
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
LYNXauto
MISFAT
FRAM
FILTRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TECNOCAR
SOFIMA
STARLINE
ALCO FILTER
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.