filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: S 8501 NR
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
81
Diametru interior [mm]
62,5
Diametru exterior 2 [mm]
70
Diametru exterior 1 [mm]
85
Dimensiune filet 1
M 16 X 1.5
Înaltime [mm]
152
Incarcare date...
GUELDNER
KOLBENSCHMIDT
MONARK
CASE IH
HANOMAG
KHD
IVECO
KHD
BOSCH
BOSCH
FORD
ATLAS COPCO
CLAAS
IVECO
KHD
ATLAS WEYHAUSEN
VOLVO
VOLVO
UFI
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
CROSLAND FILTERS
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
CASE IH
ATLAS COPCO
SCANIA
HATZ
STEYR
STEYR
MEAT & DORIA
IVECO
VOLVO
RENAULT
HATZ
STEYR
LIEBHERR
LIEBHERR
FIAT
LUCAS CAV
FIAT
LIEBHERR
OPEL
GMC
OPEL
LIEBHERR
VOLVO
VOLVO
HANOMAG
VOLVO
VOLVO
GMC
OPEL
GMC
OPEL
INGERSOLL-RAND
DEMAG
DEMAG
FIAT
FIAT
GMC
KAYSER-FILTER
BALDWIN
P.B.R.
PURFLUX
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
DELPHI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
LUCAS CAV
KNECHT
KNECHT
CHAMP
BOSCH
BOSCH
TEHO
FRAM
FRAM
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
OEM
ALCO FILTER
MOTAQUIP
VAUXHALL
QUINTON HAZELL
WOODGATE
WOODGATE
MANN-FILTER
FENDT
ACDelco
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.