filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: S 4711 N
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
75
Diametru interior 1 [mm]
27
Diametru interior 2 [mm]
27
Înaltime [mm]
140
Incarcare date...
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
WHITE
WHITE
WHITE
THERMO KING
THERMO KING
BOSCH
ONAN
HYSTER
WHITE
HYSTER
YALE&TOWNE
EUCLID
ALLIS-CHALMERS
UFI
ALLIS-CHALMERS
CRANECARRIER COMPANY
CROSLAND FILTERS
WIX FILTERS
INGERSOLL-RAND
TIMBERJACK
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
CASE IH
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
GMC
CASE IH
CLARK
BLAW KNOX
EUCLID
PRIESTMAN BROTHERS
WHITE
EIMCO
CROSLAND FILTERS
RICHIER
WHITE
GMC
CASE IH
BLAW KNOX
CASE IH
CLARK
BLAW KNOX
EUCLID
GMC
CLARK
BLAW KNOX
LIEBHERR
INGERSOLL-RAND
FIAT
WHITE
WHITE
WHITE
EUCLID
INGERSOLL-RAND
CLARK
CLARK
ATLAS COPCO
CASE IH
P.B.R.
POWERPART
JOHN DEERE
COOPERS
FRAM
FORD
PURFLUX
GALION
GALION
COOPERSFIAAM FILTERS
FLEETGUARD
GUD FILTERS
INGERSOLL-RAND
MANN-FILTER
UNICO FILTER
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
DONALDSON
AIR REFINER
BALDWIN
BALDWIN
OEM
ACDelco
EIMCO
EIMCO
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.