filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 24.321.00
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
86
Diametru interior [mm]
62
Diametru exterior 2 [mm]
72
Diametru exterior 1 [mm]
89
Dimensiune filet 1
M 12 X 1.5
Înaltime [mm]
104
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MONARK
BECK/ARNLEY
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
STILL
KRAFT AUTOMOTIVE
OEM
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
WIX FILTERS
MEAT & DORIA
FORD
CROSLAND FILTERS
CROSLAND FILTERS
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TEHO
SSANGYONG
SSANGYONG
LUCAS CAV
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
KAYSER-FILTER
A.L. FILTER
P.B.R.
P.B.R.
PURFLUX
PURFLUX
BOSCH
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
PUROLATOR
JAPANPARTS
MAGNETI MARELLI
DELPHI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
LUCAS CAV
KNECHT
CHAMPION
CHAMPION
BOSCH
BOSCH
TEHO
FRAM
FRAM
DONALDSON
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
QUINTON HAZELL
WOODGATE
MANN-FILTER
ACDelco
GUD FILTERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.