filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 38294
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
105
Grosime [mm]
125
Diametru exterior
86
Greutate (în kg)
0,39
Tip filtru
fara senzor apa
Tip filtru
Filtru conducta
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BOSCH
BOSCH
SWAG
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
SAMPA
STELLOX
UFI
MAXGEAR
OEM
TOPRAN
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
DT
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MAPCO
MAPCO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
ASAM
MASTER-SPORT
DENCKERMANN
JC PREMIUM
BORG & BECK
BEGEL Germany
CHAMPION
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
CLEAN FILTERS
OPEN PARTS
MECAFILTER
KAMOKA
OPTIMAL
FLEETGUARD
MGA
UNICO FILTER
UNICO FILTER
FI.BA
MULLER FILTER
OPTIMAL
COOPERSFIAAM FILTERS
MECAFILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
CHAMPION
LYNXauto
LYNXauto
MISFAT
FRAM
PATRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DOYEN
TECNOCAR
SOFIMA
STARLINE
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
WIX FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.