filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 33464
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
189
Diametru exterior
80
Numar conexiuni
3
Material
otel
Greutate (în kg)
0,385
Tip filtru
Filtru conducta
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
KAGER
AUTOMEGA
FORD
FORD
BOSCH
FORD
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
PROFIT
FORD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FORD
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
FORD USA
STELLOX
MAGNETI MARELLI
UFI
MAXGEAR
FORD USA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
HYUNDAI
OEM
FORD USA
FORD USA
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
SWAG
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAPCO
MEYLE
MASTER-SPORT
DENCKERMANN
JC PREMIUM
CHAMPION
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
CLEAN FILTERS
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
KAMOKA
PURFLUX
KLAXCAR FRANCE
OPTIMAL
MGA
UNICO FILTER
FI.BA
FRIGAIR
MULLER FILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SAKURA Automotive
MECAFILTER
NPS
HENGST FILTER
DELPHI
DELPHI
AMC Filter
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
LYNXauto
MISFAT
PARTS-MALL
PATRON
PATRON
FILTRON
FRAM
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DOYEN
TECNOCAR
SOFIMA
STARLINE
ALCO FILTER
SCT Germany
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.