filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 26908
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
64,85
Diametru interior [mm]
13,8
Diametru exterior
79
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Greutate (în kg)
0,06
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
MEYLE
AUTOMEGA
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
STELLOX
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
UFI
OEM
AUTOMEGA
ASHIKA
JAPKO
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
SWAG
MAPCO
TOPRAN
MASTER-SPORT
FIAT
LANCIA
CITROËN
PEUGEOT
DENCKERMANN
JC PREMIUM
BORG & BECK
FRAM
PURFLUX
CHAMPION
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
HENGST FILTER
COMLINE
OPEN PARTS
UNICO FILTER
MECAFILTER
MISFAT
KAMOKA
COOPERSFIAAM FILTERS
KAISHIN
JAPANPARTS
KLAXCAR FRANCE
OPTIMAL
MGA
FI.BA
MULLER FILTER
MECAFILTER
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
LYNXauto
ALCO FILTER
FIL FILTER
MDR
CLEAN FILTERS
NIPPARTS
TECNOCAR
FILTRON
PATRON
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DOYEN
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
STARLINE
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.