filtru combustibil

filtru combustibil

OEM: 153071760638
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip combustibil
motorina
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime 1 [mm]
88
Diametru 1 [mm]
77
Dimensiune filet
3/4" - 16 UNF
Incarcare date...
JCB (BAMFORD)
MAZDA
PERKINS
PERKINS
ISUZU
KOMATSU
BOSCH
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KUBOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
UFI
CASE IH
HYSTER
WIX FILTERS
CROSLAND
FIAT-HITACHI
HITACHI
HITACHI
CROSLAND
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
FURUKAWA
ISUZU
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
TEHO
OEM
CAV
HITACHI
VOLVO
ISUZU
HITACHI
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
HYUNDAI
ISUZU
ISUZU
GENERAL MOTORS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BALDWIN
P.B.R.
CUMMINS
PURFLUX
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
BOSCH
JAPANPARTS
FLEETGUARD
UNICO FILTER
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
JOHN DEERE
HENGST FILTER
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMP
AMC Filter
FRAM
FRAM
DONALDSON
FILTRON
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
AMC Filter
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
GUD FILTERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.