filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: E84K
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
73
Diametru interior 1 [mm]
20,5
Diametru interior 2 [mm]
20,5
Înaltime [mm]
84
Incarcare date...
TALBOT
RENAULT TRUCKS
MAZDA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HYSTER
VAUXHALL
FORD
FOMOCO
FORD
FORD
MASSEY FERGUSON
KOLBENSCHMIDT
O & K
MASSEY FERGUSON
PERKINS
UFI
MASSEY FERGUSON
PERKINS
JOHN DEERE
DECHENTREITER-LELY
VTE
VTE
MASSEY FERGUSON
PERKINS
LISTER
CLARK
OEM
FRAD
CROSLAND
VOLVO
CARELLO
CHRYSLER
TALBOT
CROSLAND
RICHIER
CROSLAND
TEHO
VAUXHALL
VAUXHALL
VALMET
VALMET
AVELING BARFORD
HYSTER
ACDelco
ACDelco
BLUE PRINT
MOTORCRAFT
PBR
LUBERFINER
A.P.
ASAS
COOPERS
HITACHI
FRAM
FRAM
FRAM
FORD
PURFLUX
FORD
TEHO
FOMOCO
OEM
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
KNECHT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
PUROLATOR
MISFAT
SogefiPro
SogefiPro
FLEETGUARD
ACDelco
GIF FILTER
TJ FILTERS
CUMMINS
UNICO FILTER
GUD FILTERS
AVELING BARFORD
KNECHT
CHAMP
LUBERFINER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER
PUROLATOR
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
DONALDSON
DONALDSON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
PUROLATOR
SOFIMA
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.