filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: P4922
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
94
Filet de conectare
3/4"-16
Înaltime [mm]
124
Incarcare date...
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
DENSO
DENSO
DENSO
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
UFI
UFI
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
WIX FILTERS
SUBARU
CROSLAND
FORD
VALEO
TEHO
DELPHI
BOSCH
WIX FILTERS
BALDWIN
BALDWIN
P.B.R.
PURFLUX
DOYEN
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
DELPHI
PUROLATOR
VIC
UNION
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
A.P.
FLEETGUARD
CLEAN FILTERS
ROVER/AUSTIN
UNICO FILTER
CHAMP
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
MECAFILTER
CHAMPION
CHAMP
HENGST FILTER
DELPHI
IVECO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
IVECO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
BOSCH
BOSCH
ROVER
TEHO
OEM
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
FILTRON
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
TOYOTA
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
AC
WIX FILTERS
MANN-FILTER
AC
AC
GROVE
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.