filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: J1338025
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Lungime [mm]
71
Diametru exterior
86
Articol extins/Info extins
cu etansare
Incarcare date...
ASHUKI
MAHLE FILTER
KNECHT
BOSCH
MEYLE
KAGER
QUINTON HAZELL
JP GROUP
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
STELLOX
MAXGEAR
ASHIKA
JAPKO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
HOFFER
VALEO
MAPCO
ASAM
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
SUZUKI
DENCKERMANN
ACDelco
BLUE PRINT
JC PREMIUM
JC PREMIUM
FRAM
CHAMPION
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
CLEAN FILTERS
HENGST FILTER
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
KAMOKA
PUROLATOR
SAKURA
SAKURA Automotive
HEXEN
JAPANPARTS
KAISHIN
KLAXCAR FRANCE
ITN
MGA
FIL FILTER
MULLER FILTER
UNICO FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
MECAFILTER
DELPHI
DELPHI
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
LYNXauto
MISFAT
ALCO FILTER
TECNOCAR
MANN-FILTER
FILTRON
QUINTON HAZELL
SOLID AUTO (UK)
AMC Filter
SCT Germany
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.