filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: J1333001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru conducta
Tipuri conectoare
Ein 8mm / Aus 8mm
Lungime [mm]
100,8
Incarcare date...
MAZDA
BOSCH
MAHLE FILTER
KNECHT
BOSCH
KAGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
KOSHIMO
KOSHIMO
JAPKO
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
PIERBURG
HOFFER
HOFFER
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
VALEO
SUBARU
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
ISUZU
ISUZU
ISUZU
DENCKERMANN
DENCKERMANN
BLUE PRINT
MFILTER
BORG & BECK
CHAMPION
MISFAT
MECAFILTER
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
MECAFILTER
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
KAMOKA
PUROLATOR
PUROLATOR
MULLER FILTER
MULLER FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VIC
KAISHIN
KLAXCAR FRANCE
MGA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
DELPHI
OPTIMAL
UNICO FILTER
SAKURA
SAKURA Automotive
ACDelco
HENGST FILTER
NPS
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
MAHLE ORIGINAL
LYNXauto
LYNXauto
ASHUKI
NPS
SOLID AUTO (UK)
CLEAN FILTERS
AMC Filter
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
PATRON
FILTRON
FILTRON
QUINTON HAZELL
SCT Germany
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.