filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: KX 24D
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Înaltime [mm]
112,5
Înaltime 1 [mm]
112,5
Diametru simering [mm]
18
Diametru interior 1 [mm]
19
Diametru exterior 1 [mm]
83,8
Diametru [mm]
88
Diametru carcasa [mm]
88
Incarcare date...
KOLBENSCHMIDT
FRAD
BOSCH
BOSCH
BOSCH
RELIANT
FORD
MASSEY-FERG-HANOMAG
MASSEY-FERG-HANOMAG
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
FIAT
IVECO
WIX FILTERS
VOLVO
VOLVO
SAME
ZETOR
UFI
PERKINS
PERKINS
HY-MAC
CATERPILLAR
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
VOLVO
JCB (BAMFORD)
JCB (BAMFORD)
WIX FILTERS
MASSEY-FERG-HANOMAG
FORD
SLANZI
VM
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
VALEO
FIAT
RENAULT
CROSLAND
TEHO
DELPHI
DELPHI
RENAULT
RENAULT TRUCKS
OEM
FORD
BEDFORD
GMC
CITROËN
CRANECARRIER COMPANY
BOSCH
CITROËN
CLARK
ACDelco
PBR
A.L. FILTER
A.P.
COOPERS
COOPERS
BALDWIN
FRAM
FRAM
FRAM
PURFLUX
PURFLUX
TEHO
FORD
CLEAN FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
SogefiPro
COOPERS
UNIPART
UNIPART
DELPHI
DELPHI
OEM
CHAMPION
FRAM
CHAMP
A.P.
ALCO FILTER
PUROLATOR
TECNOCAR
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
MANN-FILTER
PUROLATOR
FILTRON
SOFIMA
QUINTON HAZELL
FODEN TRUCKS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.