filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: KL 13 OF
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru conducta
Diametru carcasa [mm]
30
Diametru 1 [mm]
34
Înaltime 1 [mm]
45
Diametru 2 [mm]
6,1
Diametru 3 [mm]
6,1
Înaltime [mm]
97
Incarcare date...
SAAB
MAZDA
BOSCH
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
GMC
BOSCH
FRAD
BMW
BMW
BMW MOTORCYCLES
BMW MOTORCYCLES
KUBOTA
VOLVO
NISSAN
VOLVO
GMC
EBERSPÄCHER
MONARK
UFI
UFI
UFI
WIX FILTERS
VOLVO
VOLGA
FIAT
FIAT
FIAT
IVECO
VOLVO
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
FORD
FARYMANN DIESEL
CITROËN
INNOCENTI
KTM MOTORCYCLES
VALEO
TALBOT
CROSLAND
STEYR
CROSLAND
TEHO
FIAT
SAAB
SAAB
OEM
GMC
GMC
VOLVO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
SAAB
FORD
SAAB
BOSCH
BOSCH
CITROËN
KAYSER
KAYSER
KAYSER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
A.P.
TECNOCAR
PBR
PBR
BALDWIN
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
PURFLUX
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
DELPHI
MGA
FLEETGUARD
FIRST LINE
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
SogefiPro
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
BIG FILTER
BIG FILTER
ACDelco
PUROLATOR
CITROËN
CITROËN
HENGST FILTER
HENGST FILTER
OEM
OEM
CHAMPION
CHAMPION
A.P.
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
AMC Filter
LAND ROVER
FILTRON
SOFIMA
CITROËN
CITROËN
VAUXHALL
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.