filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: KC 63/1D
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
100
Diametru interior 2 [mm]
62
Diametru simering [mm]
72
Diametru carcasa [mm]
86,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
FRANZ
Filet de conectare
M12x1,5
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
FRAD
UFI
UFI
MONARK
WIX FILTERS
KOLBENSCHMIDT
FORD
CROSLAND
CROSLAND
VALEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TEHO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DELPHI
OEM
GMC
MERCEDES-BENZ
A.L. FILTER
PBR
PURFLUX
PURFLUX
BOSCH
AMC Filter
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
MGA
SogefiPro
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
OEM
CHAMPION
CHAMPION
FRAM
BOSCH
TEHO
FRAM
FRAM
DONALDSON
FRAM
PUROLATOR
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
AMC Filter
ALCO FILTER
QUINTON HAZELL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.