filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 1 457 431 326
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru [mm]
82
Diametru 1 [mm]
80
Diametru 2 [mm]
25
Diametru 3 [mm]
27
Diametru 4 [mm]
13
Înaltime [mm]
145
Înaltime 1 [mm]
106
Incarcare date...
RENAULT
RENAULT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
RENAULT
RENAULT
RENAULT
KOLBENSCHMIDT
BOMAG
FAUN
ATLAS COPCO
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
IVECO
DEUTZ-FAHR
DAF
SCANIA
CROSLAND
STEYR
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
MASSEY FERGUSON
MERCEDES-BENZ
CROSLAND
CROSLAND
FORD
STEYR
RENAULT
HANOMAG HENSCHEL
ISUZU
ISUZU
ISUZU
LUCAS CAV
TEHO
LUCAS CAV
LUCAS CAV
FIAT
LANCIA
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
IVECO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
ACDelco
PBR
COOPERS
LUCAS CAV
PURFLUX
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
SogefiPro
FLEETGUARD
FLEETGUARD
COOPERS
GUD FILTERS
COOPERS
GUD FILTERS
COOPERS
GUD FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
KNECHT
DELPHI
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
OEM
MANN-FILTER
PUROLATOR
FILTRON
FILTRON
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
ACDelco
DEUTZ-FAHR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.