filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: 587719
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet
M 16x1,5
Diametru exterior
85
Diametru exterior 1 [mm]
70
Diametru interior [mm]
62
Înaltime [mm]
182,5
Tip filtru
Filtru insurubabil
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
VAICO
MOTOKOV
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
UFI
KOLBENSCHMIDT
CROSLAND
OEM
TEHO
MOTOKOV
MOTOKOV
FRAM
PBR
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
BOSCH
PUROLATOR
KLARIUS
KLARIUS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DELPHI
DELPHI
MANN-FILTER
UNICO FILTER
CHAMPION
CHAMP
COOPERS
COOPERS
SogefiPro
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
DELPHI
DELPHI
NIPPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
LAND ROVER
FRAM
FRAM
FRAM
FILTRON
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
MOTOKOV
ALCO FILTER
MOTOKOV
WIX FILTERS
WIX FILTERS
FILTRON
ROVER
LAND ROVER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
AC
ACDelco
FILTREC
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.