filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WK 842/3
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
80
Diametru admisie [mm]
8
Diametru evacuare [mm]
8
Înaltime [mm]
150
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
HONDA
VAG
FEBI BILSTEIN
UFI
FRAD
ASHIKA
ASHIKA
MONARK
WIX FILTERS
MEAT & DORIA
CROSLAND
CROSLAND
FORD
FORD
HATZ
VALEO
FORD
TEHO
MAPCO
MAGNETI MARELLI
LUCAS CAV
HOFFER
GENERAL MOTORS
BLUE PRINT
P.B.R.
KAYSER-FILTER
A.L. FILTER
CHAMPION
PURFLUX
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
GUD FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
PUROLATOR
PUROLATOR
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MAGNETI MARELLI
DELPHI
TJ FILTERS
UNICO FILTER
CHAMP
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
LUBERFINER
GIF FILTER
LAUTRETTE
UNIPART
UNIPART
ARMAFILT
HENGST FILTER
DELPHI
LUCAS CAV
AMC Filter
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
MISFAT
GUD FILTERS
BOSCH
TEHO
FRAM
PZL SEDZISZOW
FILTRON
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
ASAS
ALCO FILTER
SCT Germany
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
ROVER
ROVER
OEM
ACDelco
ACDelco
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.