filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WK 828 x
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
91
Diametru interior 1 [mm]
63
Diametru interior 2 [mm]
71
Proportie filet intrare
M 36 X 1.5
Proportie filet iesire
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
140
Incarcare date...
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
BOSCH
NISSAN
DAIHATSU
DENSO
DENSO
DENSO
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
UFI
UFI
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
WIX FILTERS
FORD
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
FORD
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
CROSLAND
FORD
VALEO
TEHO
MAPCO
KOMATSU
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
HOFFER
HOFFER
HOFFER
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
A.L. FILTER
A.L. FILTER
P.B.R.
CHAMPION
PURFLUX
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
DONGWOO
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
BOSCH
PUROLATOR
VIC
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
DELPHI
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
CHAMP
LUBERFINER
GIF FILTER
UNIPART
ARMAFILT
HENGST FILTER
DELPHI
LUCAS CAV
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMPION
MISFAT
MISFAT
BOSCH
FRAM
DONALDSON
PZL SEDZISZOW
FILTRON
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ASAS
ALCO FILTER
ASAS
SCT Germany
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
MOTAQUIP
MOTAQUIP
OEM
ACDelco
ACDelco
FORD
FORD
FORD
GUD FILTERS
GUD FILTERS
RYCO
RYCO
GUD FILTERS
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.