filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WK 815 x
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
80
Diametru interior 1 [mm]
54
Diametru interior 2 [mm]
65
Proportie filet intrare
M 22 X 1.5
Proportie filet iesire
M 20 X 1.5
Înaltime [mm]
121
Incarcare date...
BOSCH
YANMAR
YANMAR
BOSCH
DAIHATSU
UFI
UFI
ASHIKA
ASHIKA
MEAT & DORIA
HITACHI
OPEL
MEAT & DORIA
CROSLAND
TEHO
MAGNETI MARELLI
HOFFER
BRIGGS & STRATTON
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
GENERAL MOTORS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
A.L. FILTER
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
PURFLUX
AMC Filter
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
ELOFIC
PUROLATOR
VIC
JAPANPARTS
VIC
JAPANPARTS
VIC
JAPANPARTS
MAGNETI MARELLI
DELPHI
FLEETGUARD
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
ARMAFILT
LUCAS CAV
AMC Filter
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMPION
MISFAT
MISFAT
MITSUBISHI
KIA
AMC Filter
BOSCH
TEHO
FRAM
DONALDSON
FRAM
PZL SEDZISZOW
MAZDA
FILTRON
FILTRON
FILTRON
MITSUBISHI
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
SCT Germany
OEM
MITSUBISHI
ACDelco
ACDelco
ACDelco
AMC Filter
KOMATSU
GUD FILTERS
COOPERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.