filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: WK 66
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
57
Diametru exterior 1 [mm]
65
Diametru admisie [mm]
8
Diametru evacuare [mm]
8
Înaltime [mm]
125
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
FORD
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
FORD
ASHIKA
UFI
WIX FILTERS
WIX FILTERS
FEBI BILSTEIN
MEAT & DORIA
VALEO
MAPCO
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
TEHO
TEHO
MAGNETI MARELLI
HOFFER
ISUZU
BOSCH
NISSAN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
P.B.R.
BALDWIN
CHAMPION
TEHO
GUD FILTERS
MISFAT
LAUTRETTE
ELOFIC
PUROLATOR
BOSCH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VIC
VIC
VIC
VIC
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TJ FILTERS
DELPHI
FLEETGUARD
MOTORCRAFT
COOPERS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CHAMP
PZL SEDZISZOW
PZL SEDZISZOW
ACDelco
ACDelco
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
FRAM
CHAMP
LUBERFINER
ACDelco
UNIPART
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
FILTRON
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
SCT Germany
MOTAQUIP
OEM
FORD
RYCO
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.