filtru combustibil Marire poza

filtru combustibil

OEM: H 822/1 x
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
73
Diametru interior [mm]
26
Diametru interior 1 [mm]
26
Înaltime [mm]
148
Incarcare date...
CASE IH
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
VOITH
THERMO KING
BOSCH
HYSTER
CASE IH
GENERAL MOTORS
ALLIS-CHALMERS
UFI
UFI
ALLIS-CHALMERS
CROSLAND
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
CASE IH
CASE IH
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
CROSLAND
GENERAL MOTORS
CASE IH
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
MASSEY FERGUSON
TEREX
GENERAL MOTORS
CASE IH
CATERPILLAR
CASE IH
CASE IH
P.B.R.
JOHN DEERE
ASAS
COOPERS
FRAM
FRAM
PURFLUX
FIL FILTER
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
HENGST FILTER
KNECHT
KNECHT
ELOFIC
PUROLATOR
MISFAT
BALDWIN
COOPERSFIAAM FILTERS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DONALDSON
COOPERS
GUD FILTERS
OEM
RYCO
RYCO
CHAMP
LUBERFINER
LUBERFINER
ALLIS-CHALMERS
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
TECNOCAR
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
BALDWIN
PUROLATOR
SOFIMA
SCT Germany
ACDelco
PUROLATOR
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.