Filtru aer

Filtru aer

OEM: C 2652
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
260
Diametru interior [mm]
193
Diametru interior 1 [mm]
193
Înaltime [mm]
51
Incarcare date...
TEHO
BOSCH
BOSCH
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
HONDA
MITSUBISHI
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
TEHO
UFI
UFI
UFI
HYUNDAI
DONIT FILTER
WIX FILTERS
FORD
FORD
FORD
CROSLAND
HOFFER
HOFFER
GENERAL MOTORS
TECNOCAR
TECNOCAR
RYCO
RYCO
VIC
RYCO
PUROLATOR
RYCO
PUROLATOR
AUTOTECH
PURFLUX
FILTRAK
VIC
VIC
BLUE PRINT
BLUE PRINT
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
LUBERFINER
PUROLATOR
KNECHT
COOPERS
GUD FILTERS
P.B.R.
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
TJ FILTERS
TJ FILTERS
OEM
FRAM
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
AMC Filter
FIL FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
AMC Filter
AMC Filter
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MITSUBISHI
ALCO FILTER
BALDWIN
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
MOTAQUIP
CHAMPION
PZL SEDZISZOW
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.