Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: FC-544
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
200
Diametru interior [mm]
134
Diametru interior 1 [mm]
17
Diametru 3 [mm]
254
Înaltime [mm]
420
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
SULLAIR
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
MASSEY FERGUSON
GALION
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
BOSCH
NISSAN
NISSAN
OLIVER
FIATAGRI
IVECO
HITACHI
FIAT-HITACHI
FLEETGUARD
KOBELCO
ALLIS-CHALMERS
UFI
KOBELCO
MITSUBISHI
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CASE IH
MERCEDES-BENZ
EATON
SULLAIR
FURUKAWA
RICHIER
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
LIEBHERR
GENERAL MOTORS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
SULLAIR
EATON
LIEBHERR
FIAT
ALLIS-CHALMERS
FIAT
FIAT
ALLIS-CHALMERS
FIAT
IVECO
DYNAPAC
KÄLBLE
GENERAL MOTORS
AVELING BARFORD
CASE IH
CASE IH
ERF
CROSLAND FILTERS
CROSLAND FILTERS
BOMAG
CATERPILLAR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
PBR
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
MANN-FILTER
FORD
FORD
FOMOCO
FOMOCO
HENGST FILTER
MECAFILTER
OEM
FIL FILTER
BALDWIN
MAHLE FILTER
AMC
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
BALDWIN
SOFIMA
SCT Germany
JOHN DEERE
WOODGATE
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.