Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: FC-420
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
243
Diametru interior [mm]
132
Diametru interior 1 [mm]
10,5
Înaltime [mm]
498
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
MERCEDES-BENZ
RENAULT TRUCKS
PEGASO
BOMAG
CASE IH
FAUN
SULLAIR
SisuDiesel
SisuDiesel
BOSCH
TEHO
IVECO
IVECO
PEGASO
IVECO
TEHO
PEGASO
IVECO
PEGASO
SCANIA
SCANIA
KÄLBLE
UFI
RENAULT TRUCKS
FRAD
DONIT FILTER
FAUN
WIX FILTERS
WIX FILTERS
FIAT
IVECO
PEGASO
RENAULT TRUCKS
FORD
FORD
LIEBHERR
LIEBHERR
SCHAEFF
BOGE
IRMER U. ELZE
CASE IH
DAF
CLAAS
CLAAS
SULLAIR
PEGASO
LIEBHERR
LIEBHERR
RENAULT TRUCKS
NEW HOLLAND
EVOBUS
FIAT
FIAT
BOSCH
CROSLAND FILTERS
GENERAL MOTORS
FIAT
IVECO
TECNOCAR
PURFLUX
SAKURA
PUROLATOR
UNICO FILTER
FLEETGUARD
PBR
FILTRON
AIR REFINER
JOHN DEERE
COOPERS
COMPAIR
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MECAFILTER
OEM
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
RYCO
RYCO
ASAS
FIL FILTER
ARMAFILT
ARMAFILT
LUBERFINER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
PUROLATOR
SOFIMA
SCT Germany
DONALDSON
DONALDSON
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.