Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: FA-230
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
49
Diametru interior 1 [mm]
173
Diametru interior 2 [mm]
173
Diametru exterior
230
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
NISSAN
HOFFER
HOFFER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SUBARU
NISSAN
DAIHATSU
DAIHATSU
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TEHO
UFI
UFI
MAZDA
DONIT FILTER
SUBARU
SUBARU
SUBARU
WIX FILTERS
FORD
FORD
FORD
SUBARU
SUBARU
MAZDA
MAZDA
CROSLAND FILTERS
CROSLAND FILTERS
LUCAS
ISUZU
CROSLAND FILTERS
TEHO
RYCO
SAKURA
VIC
TECNOCAR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
NISSAN
BLUE PRINT
PUROLATOR
LUBERFINER
PUROLATOR
CHAMP
FLEETGUARD
CHAMP
PUROLATOR
LUBERFINER
PUROLATOR
COOPERS
COOPERS
PBR
FILTRON
CHAMP
AIR REFINER
NISSAN
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
AMC
LUCAS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
JAPANPARTS
OEM
MOTORCRAFT
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
UNIPART
FIL FILTER
NIPPARTS
ARMAFILT
ARMAFILT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
AMC
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
SOFIMA
SCT Germany
SUBARU
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.