Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: B2R032PR
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Forma
circular
Înaltime [mm]
62
Diametru interior [mm]
187
Diametru exterior
227
Incarcare date...
TEHO
FORD
KOLBENSCHMIDT
CITROËN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TEHO
UFI
UFI
DONIT FILTER
DONIT FILTER
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CROSLAND
RENAULT
RENAULT
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
BOSCH
PUROLATOR
TECNOCAR
PURFLUX
FILTRAK
MOTOKOV
UNICO FILTER
DELPHI
DELPHI
FLEETGUARD
KNECHT
MAHLE FILTER
GUELDNER
COOPERS
COOPERS
GUELDNER
PBR
MOTOKOV
MOTOKOV
CHAMP
MOTOKOV
FILTRON
MOTOKOV
TJ FILTERS
MOTOKOV
OEM
TJ FILTERS
MANN-FILTER
MOTOKOV
FRAM
HENGST FILTER
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
DELPHI
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
LAUTRETTE
LAUTRETTE
MOTOKOV
MOTOKOV
SogefiPro
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
UNIPART
MOTOKOV
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV
HURTH
ARMAFILT
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
SPIDAN
MOTOKOV
ALCO FILTER
ALCO FILTER
DONALDSON
MOTOKOV
BALDWIN
AC
AC
POWERPART
QUINTON HAZELL
SOFIMA
BOSCH
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTIP
MOTOKOV
BRECO
CHAMPION
MOTOKOV
WOODGATE
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.