Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: B2R009PR
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Forma
circular
Înaltime [mm]
219
Diametru exterior
126
Diametru interior 1 [mm]
85
Diametru interior 2 [mm]
85
Incarcare date...
FORD
CITROËN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
FRAD
TEHO
HURTH
TEHO
UFI
KOLBENSCHMIDT
DONIT FILTER
FORD
MAPCO
CITROËN
CROSLAND
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CROSLAND
MOTOKOV
BOSCH
BOSCH
CITROËN
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
PURFLUX
TECNOCAR
TECNOCAR
PUROLATOR
REMKAFLEX
PURFLUX
FILTRAK
TECNOCAR
MOTOKOV
UNICO FILTER
DELPHI
CHAMP
MOTOKOV
KNECHT
MAHLE FILTER
GUELDNER
COOPERS
GUELDNER
GUELDNER
PBR
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
CHAMP
FILTRON
MOTOKOV
MOTOKOV
TJ FILTERS
MOTOKOV
OEM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
LUCAS ELECTRICAL
DELPHI
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
MOTOKOV
SogefiPro
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
UNIPART
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV
HURTH
ARMAFILT
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
MOTOKOV
ALCO FILTER
AC
POWERPART
MOTOKOV
QUINTON HAZELL
MOTOKOV
BOSCH
SOFIMA
MOTOKOV
MOTOKOV
CHRYSLER
CHAMPION
CHAMPION
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTIP
MOTOKOV
BRECO
CHAMPION
CHAMPION
MOTOKOV
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.