Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: B22031PR
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Forma
circular
Înaltime [mm]
146
Diametru exterior 1 [mm]
220
Diametru exterior 2 [mm]
220
Diametru interior 1 [mm]
110
Diametru interior 2 [mm]
110
Incarcare date...
NIPPARTS
BOSCH
NISSAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
ASHIKA
HURTH
TEHO
TEHO
UFI
BOSCH
CROSLAND
VIC
MOTOKOV
AUTOTECH
MICRONAIR
MOTOKOV
VIC
MOTOKOV
TS-UNION
MOTOKOV
PURFLUX
PUROLATOR
MOTOKOV
MOTOKOV
AUTOTECH
TECNOCAR
GUD FILTERS
MOTOKOV
UNICO FILTER
COOPERS
DELPHI
CHAMP
FLEETGUARD
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
PBR
CHAMP
FILTRON
MOTOKOV
MOTOKOV
TJ FILTERS
OEM
MANN-FILTER
FRAM
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
MOTOKOV
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SogefiPro
MOTOKOV
UNIPART
HENGST FILTER
FILTREC
MOTOKOV
IPS Parts
HURTH
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CLEAN FILTERS
MOTOKOV
ALCO FILTER
BALDWIN
AC
POWERPART
QUINTON HAZELL
MOTOKOV
SOFIMA
MOTOKOV
MOTOKOV
SOLO
SOLO
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
MOTOKOV
MOTIP
BRECO
CHAMPION
MICRONAIR
MICRONAIR
MOTOKOV
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.