Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: AG 523
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
310
Latime [mm]
184
Înaltime [mm]
42
Incarcare date...
BOSCH
MEAT & DORIA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
HINO
BOSCH
ASHIKA
JAPKO
TEHO
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
TEHO
3F QUALITY
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
VALEO
MAPCO
MAPCO
STELLOX
BOSCH
BOSCH
SWAG
HOFFER
TSN
TSN
PORSCHE
PORSCHE
SAKURA
AMC
ACDelco
PUROLATOR
VIC
AIRTECH
UNION
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
TECNOCAR
BLUE PRINT
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
DELPHI
DELPHI
PUROLATOR
CHAMPION
LUBERFINER
PUROLATOR
FLEETGUARD
CHAMPION
LUBERFINER
COOPERS
COOPERS
OEM
GUD FILTERS
GUD FILTERS
P.B.R.
FILTRON
FILTRON
CHAMPION
FILTRON
CHAMPION
LUBERFINER
CHAMPION
TJ FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FILTRAK
FILTRAK
FRAM
FRAM
FRAM
COMLINE
HENGST FILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
MOTORCRAFT
BIG FILTER
BIG FILTER
UNIPART
UNIPART
IPS Parts
NIPPARTS
MFILTER
LYNXauto
CLEAN FILTERS
MFILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
BALDWIN
SogefiPro
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
PATRON
SOFIMA
SCT Germany
NPS
AMC Filter
ATLAS COPCO
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.