Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: AG 243
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
379,5
Latime [mm]
170,5
Înaltime [mm]
49,5
Incarcare date...
MEYLE
JP GROUP
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
TEHO
TEHO
GENERAL MOTORS
VAICO
DELPHI
MONARK
UFI
UFI
TEHO
TEHO
MASTER-SPORT
TOPRAN
FORD
VALEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MAPCO
WIX FILTERS
FORD
TSN
CROSLAND
TECNOCAR
SAKURA
PUROLATOR
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
PURFLUX
BLUE PRINT
BLUE PRINT
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
DELPHI
PUROLATOR
CHAMPION
LUBERFINER
OEM
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
GUD FILTERS
P.B.R.
FILTRON
CHAMPION
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FILTRAK
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
MECAFILTER
MOTORCRAFT
BIG FILTER
BIG FILTER
UNIPART
ASAS
NIPPARTS
MFILTER
ARMAFILT
CLEAN FILTERS
MFILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ARMAFILT
MISTRALL
MISFAT
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
ACDelco
PATRON
SOFIMA
AMC Filter
SCT Germany
CHAMPION
CHAMPION
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.