Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: AG 205
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
308
Latime [mm]
184
Înaltime [mm]
57
Incarcare date...
OSSCA
FEBI BILSTEIN
VAICO
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
FORD
JP GROUP
VAG
CITROEN/PEUGEOT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
PROFIT
VAG
TEHO
DELPHI
SWAG
UFI
UFI
MASTER-SPORT
TEHO
ZAFFO
DONIT FILTER
WIX FILTERS
FORD
FORD
VALEO
MAPCO
MAPCO
STELLOX
WIX FILTERS
MAGNETI MARELLI
LIEBHERR
PM
VAG
FORD
FORD
TSN
CROSLAND
CROSLAND
DENCKERMANN
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
SAKURA
TECNOCAR
TECNOCAR
PURFLUX
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
DELPHI
CHAMPION
LUBERFINER
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
OEM
KNECHT
KNECHT
COOPERS
GUD FILTERS
P.B.R.
FILTRON
FILTRON
CHAMPION
TJ FILTERS
TJ FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FILTRAK
FILTRAK
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
LUCAS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
BIG FILTER
UNIPART
ASAS
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
KNECHT
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MFILTER
ALCO FILTER
ARMAFILT
ARMAFILT
MISFAT
BALDWIN
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
ACDelco
PATRON
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
CHAMPION
CHAMPION
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.