Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: HP 464
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
185
Diametru exterior 1 [mm]
215
Diametru interior [mm]
157
Diametru interior 1 [mm]
17
Înaltime [mm]
450
Incarcare date...
ALLIS-CHALMERS
MICHIGAN
TEHO
MASSEY FERGUSON
MICHIGAN
MICHIGAN
NISSAN
HINO
ALLIS-CHALMERS
BOSCH
CUMMINS
CUMMINS
TEHO
EUROFILTER
EUROFILTER
UFI
UFI
ATLAS WEYHAUSEN
CUMMINS
MASSEY FERGUSON
SCANIA
YANMAR
YANMAR
WIX FILTERS
CASE IH
VOLVO
VOLVO
DONIT FILTER
RENAULT TRUCKS
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
DT
CASE IH
FRAD
FIAT
LIEBHERR
POCLAIN
GENERAL MOTORS
TEREX
GENERAL MOTORS
TEREX
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
TEREX
CROSLAND
CATERPILLAR
ACDelco
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
GUD FILTERS
UNICO FILTER
COOPERS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
COOPERS
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
DIGÖMA
DIGÖMA
ELOFIC
LAUTRETTE
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
ASAS
OEM
FIL FILTER
AMC Filter
AMC Filter
ARMAFILT
ARMAFILT
LUBERFINER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
POCLAIN
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
CASE IH
BALDWIN
BALDWIN
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
WOODGATE
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.