Filtru aer secundar Marire poza

Filtru aer secundar

OEM: AE 16410
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
163
Diametru interior [mm]
134
Diametru interior 1 [mm]
17
Diametru exterior 1 [mm]
188
Înaltime [mm]
409
pentru numar articol
AE 28408
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
BOMAG
O & K
VAN HOOL
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
YANMAR
BOSCH
NISSAN
O & K
IVECO
HITACHI
BOSCH
DEUTZ-FAHR
ATLAS WEYHAUSEN
UFI
CUMMINS
SCANIA
CUMMINS
KAELBLE
RENAULT TRUCKS
SULLAIR
WIX FILTERS
WIX FILTERS
HITACHI
FRAD
DONIT FILTER
HITACHI
MASSEY FERGUSON
KOMATSU
ISUZU
KOMATSU
DT
CASE IH
CASE IH
ALLIS-CHALMERS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
LIEBHERR
FIAT
FIAT
CATERPILLAR
CASE IH
TEREX
CROSLAND
CATERPILLAR
VIC
ACDelco
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
FLEETGUARD
GUD FILTERS
MITSUBISHI
OEM
UNICO FILTER
FLEETGUARD
PUROLATOR
FLEETGUARD
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
JOHN DEERE
COOPERS
MANN-FILTER
FRAM
DIGÖMA
HENGST FILTER
ELOFIC
LAUTRETTE
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
RYCO
ASAS
FIL FILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
AMC Filter
AMC Filter
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
MISFAT
SOFIMA
SCT Germany
JOHN DEERE
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.